پيام رياست كانون وكلاي دادگستري فارس و كهگيلويه و بوير احمد در رابطه با زلزله سي سخت

به نام آنکه جان را فکرت آموخت.

بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش زِ یک گوهرند

در شبانگاه چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه درست در سوّمین سالگردِ غم انگیز سقوط هواپیمای خط هوایی تهران- یاسوج بر فراز دنای خسته و همیشه دردمند، هم او که در گذرِ زمان شاهدِ زبان بسته نامردمی های بسیار در حقّ مردم بی دفاع شهر و دیارش بوده ، مردمی که تا بوده و نبوده رنج پُر کردن سفره ی رنگی “دیگران” را بر خود هموار نموده ، بروی گنج‌ نشسته و رنج می بیندو با سفره های خالی خویش به نامِ “قناعت” و به کامِ از”مابهتران”، به زحمت روز را به شب وشب را به صبح می رساند ،دگر بار ناله سَر داد و زلزله ای را شاهد بود که اگر چه، از خوشِ حادثه، “جانی” نگرفت و داغی دوباره تازه نکرد، امّا زخم های زیادی بر جای گذاشت و دیوارها آوار کرد تا آنجا که در این زمستان سرد، تن پوشی ساده را نیز ازاین آوارگان سیه بخت دریغ نمود!
دیده ها و شنیده ها بیانگر عمق فاجعه است، گرچه تا این زمان آنگونه که بایسته بوده است ناگفته مانده اند!
کانون وکلای دادگستری استان های: فارس و کهگیلویه و بویراحمد این نهاد مدنی دیر پا و خدمتگذار ضمن همدردی و همراهیِ در حدّ توان با مردمِ آسیب دیده شهرستان دنا( شهر سی سخت روستاهای صدمه دیده همجوار) و سپاس فراوان از همّت و حمایت مثال‌زدنی مردم ،به ویژه مردم خوب شهر سی سخت و شهروندانِ استان وتقدیر از مسئولان وظیفه شناس در جایگاه های منطقه ای و ملّی ،همگام‌ با مردم‌ در کمک انساندوستانه به آسیب دیدگان .
حساب شماره:
۵۷۸۹۸۲۰۶۸۸
و کارت شماره :
۵۸۵۹۸۳۷۰۰۴۶۵۴۷۹۰
بنام زلزله زدگان شهرستان دنا ( شهر سی سخت) نزد بانک تجارت شعبه پارسه شیراز ، باجه مستقر در ساختمان شماره یک کانون وکلا را به این مهّم اختصاص داده است.
با قدردانی از کانون های وکلای دادگستری سرا سر کشور ، همکاران وکیل و دیگر شهروندانی که مایل به شرکت در این حرکتِ نوع دوستانه اند خواهشمند است، از طریق شماره حساب و شماره کارت یاد شده اقدام، تا بنام این عزیران و با نظارت کانونِ فارس در اختیار نیازمندان قرار گیرد.
بدیهی است ،گزارشِ چگونگی توزیع و جزئیات این کمک ها در قالبِ سند در آینده ای نزدیک به اطّلاع هیات مدیره های محترم و نیز همکاران و شهروندان یاری رسان خواهد رسید.

پیشاپیش ، از لطف و محبّت تک تکِ بزرگوارانی که با انجام این کارِ نیک، مانا و خداپسندانه یاریگرِ مردم زلزله زده و بی پناهِ این دیارند، سپاسگزاری می نماید.

از جانب خود و اعضاء هیات مدیره کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویراحمد

علی مندنی پور

به اشتراک بگذارید
Milad.Tavakol
Milad.Tavakol
مقالات: 943

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *