مراسم مجازی بزرگداشت زنده یاد استاد ابوالقاسم برازجانی

.

ضایعه درگذشت استاد فرهیخته زنده یاد ابوالقاسم برازجانی وکیل شریف دادگستری و عضو اسبق ادوار هیات مدیره کانون وکلای دادگستری منطقه فارس موجب تاسف و تاثر فراوان جامعه وکالت شد ؛ هرچند فراق و هجران آن عزیز سفر کرده در باور نمی گنجد و تحمل آن بسیار سخت است لیکن تقدیر الهی را چاره ای جز صبر و بردباری نیست که همه از خداییم و به سوی او باز می گردیم .

به همین مناسبت مراسمی در روز چهارشنبه ١۴٠٠/۶/٣ از ساعت ١٢ الی ١٣ در سالن اجتماعات کانون وکلای دادگستری با حضور تنی چند از پیشکسوتان وکالت استان فارس ، هیات مدیره کانون و خانواده آن مرحوم برگزار می گردد . این مراسم همزمان از طریق تلوزیون اینترنتی کانون بصورت زنده در لینک زیر پوشش داده شده و پخش خواهد شد لذا از کلیه همکاران درخواست می گردد با توجه به محدودیت های ناشی از بیماری کرونا و ممنوعیت اجتماع افراد از حضور در این مراسم خودداری نمایند و مراسم را از طریق مجازی دنبال کنند .

https://live.farsbar.org

بار دیگر این مصیبت جانگذار را خدمت همکاران ارجمند سرکار خانم ها نازنین و آزاده برازجانی و جامعه وکالت استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحوم آرامش ابدی و برای خانواده و وابستگان نیک اندیش ایشان صبر و شکیبایی خواستاریم .

«هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد»

به اشتراک بگذارید