گزارش چهل و سومین و چهل وچهارمین جلسه هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری منطقـــه فارس

به نام خدا

گزارش چهل و سومین و چهل وچهارمین جلسه هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری منطقـــه فارس

به تاریخ 1402/06/05 و 1402/06/07 چهل و سومین و چهل و چهارمین جلسه هیأت مدیره با حضور اعضای اصلی تشکیل و پس از شور و‌ مشورت بدین شرح اتخاذ تصمیم گردید .

1-پیشنهاد اصلاح بند الف ماده پنج آیین نامه نقل وانتقالات مطرح و مقررگردید عبارت (ارجاع به کمیسیون ) از متن بند الف ماده مذکور حذف گردد .

2-درخواست استعفای آقای محسن ارکیا از سمت ریاست کمیسیون نقل و انتقالات مطرح و مورد موافقت قرارگرفت و آقای مازیارپارسایی به سمت رئیس کمیسیون مذکور انتخاب گردید .

3-درخواست استعفای آقای مهدی خورشیدی مبنی براستعفا از ریاست کمیسیون بیمه، درمان و بازنشستگی مطرح و مورد موافقت قرارگرفت و آقای مصطفی صدیقی جایگزین انتخاب گردید. ضمناً عضویت آقای مصطفی صدیقی از کمیسیون مالیاتی ملغی می گردد .

4-درخصوص درخواست امورمالی کانون مبنی براینکه بعضی از اعضای محترم کانون پروانه خود را برای مدت دو یا سه سال تمدید نموده و در زمان تمدید، مبلغ سال تمدید را مبنا قرارداده و اینکه در سالهای بعد مبلغ حق تمدید تغییرپیدا می کند آیا مابه التفاوت مبالغ می بایست ازنامبردگان اخذ گردد ؛ هیأت پس از شور مقررر نمودند که نظر به اینکه مبلغ تمدید پروانه برای هرسال تعیین می گردد و دارای تفاوت مبلغی می باشد، ما به التفاوت بر اساس سنوات اخذ گردد .

به اشتراک بگذارید
نویسنده سایت
نویسنده سایت
مقالات: 263

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *