گزارش جلسات چهل و پنجم الی چهل و هفتم هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری منطقـــه فارس

 

در مورخ 12، 19 و 26 شهریورماه سال جاری چهل و پنجمین، چهل وششمین و چهل و هفتمین جلسات هیأت مدیره با حضور اعضای اصلی تشکیل و پس از شور و‌ مشورت بدین شرح اتخاذ تصمیم گرددید:

1- درخواست رئیس محترم روابط عمومی مستند به فاکتور پیوستِ هزینه کرد برنامه مجمع عمومی فوق العاده کانون در شهریورماه مطرح و با پرداخت مبلغ دویست وهفتاد و یک میلیون ریال موافقت گردید. مقرر گردید امورمالی نسبت به پرداخت مبلغ مذکور اقدام نمایند.

2- درخواست نماینده محترم کانون وکلا در یاسوج مبنی بر خرید تجهیزات مطرح و مورد موافقت قرارگرفت.

3- درخواست نماینده کانون وکلا در یاسوج مبنی بر افزایش تنخواه گردان از مبلغ یک میلیون به پنج میلیون تومان مطرح و مورد موافقت قرارگرفت.

4- درخصوص نامه اتحادیه سراسری دایر بر برگزاری دوره های تخصصی در رشته های اعلامی، ضمن موافقت با پیشنهاد مذکور، وکلای محترم عضو این کانون آقایان دکتر مصطفی ماندگار درحوزه دعاوی شرکتها و ورشکستگی، حمد اله محمدی در حوزه دعاوی اراضی، دکتر کورش استوار سنگری در حوزه دعاوی بیمه، حسین مرادی در حوزه دعاوی داوری و دکتر مهدی هوشیار در حوزه دعاوی جرایم سایبری به منظور همکاری در برگزاری دوره ها معرفی گردیدند.

5- درخصوص تعیین تکلیف راجع به مردودین آزمون مرحله اول کارآموزی ورودی های 1400 مقررگردید از کلیه مواد آزمون به کیفیت سابق از مردودین، آزمون مجدد بعمل آید.

6- دراجرای مقررات مرحله دوم کارآموزی موضوع ماده 54 آئین نامه مقررگردید کمیسیون کارآموزی تکالیف مقرر را جهت انجام دوره مذکور به صورت برنامه ریزی شده اجرا نماید و همچنین شیوه نامه و دستورالعملی درخصوص چگونگی انجام تکالیف مرحله دوم و تهیه گزارش های مربوط به این مرحله فراهم و جهت بررسی و تصویب به هیأت مدیره ارائه نماید.

به اشتراک بگذارید
Aliasghar Fadaei
Aliasghar Fadaei
مقالات: 96

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *