گزارش پنجاه و نهمین، شصت و مین و شصت و یکمین جلسه هیأت مدیـره کانون وکلای دادگستری منطقـــه فارس

به نام خدا

به تاریخ 1402/08/28 پنجاه و نهمین جلسه هیأت مدیره با حضور اعضای اصلی تشکیل و پس از شور و‌ مشورت بدین شرح اتخاذ تصمیم گردید .

1-با توجه به استعفای رئیس کمیسیون بانوان به اتفاق آراء خانم زهرا کیوان به عنوان رئیس کمیسیون موصوف انتخاب گردید .

2-مقرر گردید مقدمات معرفی وکیل سرپرست جهت کارآموزان ورودی 1400 آغاز و مراتب دسترسی آنها به سامانه عدل ایران پس از تعیین وکیل سرپرست به دادگستری کل استان اعلام گردد . 

۳- خانمها لیلا جهانگیری، مرضیه امانی، مهناز جاوید و آقای میلاد مهدوی به عنوان اعضا دایره ارشاد ومعاضدت قضایی نتخاب گردیدند.

به تاریخ 1402/09/01 و 1402/09/05شصتمین و شصت و یکمین جلسه هیأت مدیره با حضور اعضای اصلی تشکیل و پس از شور و‌ مشورت بدین شرح اتخاذ تصمیم گردید: 

1-درخواست انتقالی تعدادی از همکاران وکیل مطرح و با توجه به شرایط مقرر در آئین نامه نقل و انتقالات و اظهار نظرکمیسیون نقل و انتقال حسب مورد، موافقت یا مخالفت قرار گرفت . 

2-درخصوص معرفی کاراموزان به وکلای سرپرست واجد شرایط مقررگردید با توجه به ضرورت نظارت حرفه ای و ارتقاء شرایط علمی و فنی کارآموزان وکلای سرپرست واجد شرایط آئین نامه بر اساس سابقه کار از پنج تا ده سال ، پنج کارآموز و بالاتراز ده سال ، ده کارآموز تعیین گردند. 

3-پیشنهاد تقسیم کار بین اعضای هیأت مدیره مطرح ، مقررگردید رئیس محترم کانون ، ضمن برخورداری از وظایف و اختیارات مقرر در قانون و آیین نامه لایحه استقلال و نظارت بر حسن جریان امور داخلی کانون وارجاعات به کمیسسیون ها و مراجع انتظامی ونظارتی، نسبت به برنامه ریزی جهت ارتباطات فرا صنفی و اتحادیه سراسری وانعقاد تفاهم نامه ها اقدام نمایند . همچنین جناب آقای احمد ابوالپور بازرس محترم کانون در حوزه نظارت درامورمربوط به کمیسیون بازرسی ، کمیسیون ماده 55 ، دادسرا و دادگاه انتظامی و مؤسسات حقوقی ، فرهنگ وهنر، و کمیسیون نقل وانتقالات و آقای دکتر مهدی هوشیار دبیر هیأت مدیره ، نشر وانتقال مصوبات هیأت مدیره ، نظارت بر امور مربوط به کمیسیون آموزش، کمیسیون حقوقی ، کمیسیون علمی – تخصصی و پاسخ به مکاتبات با ارجاع رئیس محترم کانون و آقای دکتر هومان پارسا نظارت بر امور مربوط به کمیسیون ماده 51 ، کمیسیون کارآموزی و اختبار ، کمیسیون ماده هشت ، دایره معاضدت ، روابط عمومی و انتشارات را به عهده گرفتند . 

4–پیشنهاد کمیسیون محترم بیمه دائر بر معرفی بیمه ایران وبیمه ملت ، به عنوان شرکت های بیمه واجد شرایط وامتیازات لازم ، مطرح نظر به اینکه به گزارش امور مالی کانون(آقای صادقی)، شرکت بیمه ایران انعقاد قرارداد را منوط به داشتن بیمه پایه و عضویت همه اعضا نموده که شرایط مذکور میسر نیست و از طرفی گزینه شرکت بیمه سامان نیز که سابقاً مورد پیشنهاد بوده حاضر به همکاری نگردیده است ، لذا مقررگردید با توجه به ضرورت تعیین تکلیف فوری از حیث رعایت موعد جهت انعقاد قرارداد بیمه نسبت به امضاء قرارداد با شرکت بیمه ملت اقدام شود .

به اشتراک بگذارید
نویسنده سایت
نویسنده سایت
مقالات: 266

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *