ارائه خدمات اداری غیرحضوری در اتوماسیون اداری

قابل توجه همکاران محترم عضو کانون وکلای دادگستری منطقه فارس

به آگاهی می‌رساند، به‌منظور تسهیل و تسریع در فرآیند رسیدگی به درخواست‌های اداری، همکاران گرامی می‌توانند کلیه امور مربوط به موارد زیر را از طریق سامانه اتوماسیون اداری کانون به نشانی زیر، به‌صورت غیرحضوری پیگیری و ثبت نمایند:

تمدید یا تجدید دفترچه وکالت

صدور یا المثنی پروانه وکالت

ثبت درخواست تغییر اطلاعات فردی

انجام امور مربوط به نقل و انتقال

ثبت درخواست دریافت شوکر یا افشانه

صدور گواهی عضویت

اعلام مفقودی مدارک

و سایر درخواست‌های مرتبط با امور اداری و عضویت

برای ارسال درخواست، لطفاً به سامانه اتوماسیون به نشانی زیر مراجعه کرده:
https://automation.farsbar.org
سپس از طریق منوی کارتابل ، درخواست‌های آنلاین، فرم مربوط به خدمت مورد نظر را تکمیل و ثبت نمایید.

یادآور می‌شود مدت زمان پاسخگویی به درخواست‌ها حداکثر سه روز کاری خواهد بود
و نتیجه از طریق کارتابل شخصی شما در سامانه مذکور اعلام خواهد شد.

با توجه به فراهم بودن بستر غیرحضوری جهت ارائه خدمات اداری، خواهشمند است از مراجعه حضوری به کانون، مگر در موارد ضروری، خودداری فرمایید.

پیشاپیش از همکاری و همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

به اشتراک بگذارید
نویسنده سایت
نویسنده سایت
مقالات: 403

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *