گزارش عملکرد دوره سی ویکم هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری فارس ، کهگیلویه وبویراحمد در 5 فصل متوالی (فصل دوم)

فصل دوم :
١١-اخذ نام کاربری و رمز عبورتمدید پروانه وکالت ازدادگستری استان جهت تمرکزامورمربوط به تمدید پروانه درحوزه اداری کانون وکلا براساس تعامل قوی و متقابل با مراجع قضائی .
١٢-انعقاد قرارداد منحصر به فرد بيمه تكميلي سامان با پوشش گسترده و سقف خدمات با هزينه مناسب و حمايت مالي بيست درصدي كانون از بيمه شدگان و انعقاد قراردادهاي متعدد رفاهي با مراكز مختلف درماني و فرهنگي و تفريحي و ورزشي و پذيرايي و مراكز خريد و………… .
١٣-پیشگیری از تمرکزفعالیت وکلا و کارآموزان غیرشاغل درحوزه کانون وکلای فارس ازطریق پایش ونظارت قوی ومستمر از جمله کنترل فروش تمبر مالیاتی به اینگونه افراد و اعلام تخلف بالغ بر ٤٠٠فقره پرونده در دادسرای انتظامی و از سوی دیگر نسهیل امکان انتقال قانونی و هدايت متقاضیان به رعايت مقررات جهت جلوگیری از وقوع تخلفات.
۱۴- تأسیس کمیسیون ماده ۸ لایحه استقلال به منظوربررسی وتحقیق درخصوص حسن عملکرد درخواست متقاضیان موضوع بند های ماده مذکور جهت اخذ پروانه وکالت و کارآموزی .
۱۵- ترویج و‌توسعه روحبه نشاط و ورزش و بویژه تشویق بانوان به شرکت در برنامه های ورزشی و برگزاری دو تورنمنت مسابقات فوتبال سراسری داخلی کانون های وکلای دادگستری به میزبانی کانون وکلای فارس برای اولین بار در کشور با شرکت ۹ تیم فوتبال ازکانون های سراسرکشورو احراز مقام نخست توسط تیم فوتبال کانون وکلای دادگستری فارس در دوره اول و مقام سوم دردوره دوم وحمایت ازفعالیت های ورزشی وهنری وفرهنگی واعزام تیم های فوتسال – والیبال آقایان و بانوان و تنیس روی میز به المپیادهای سال ۹۷ و ۹۸ منتهی به قهرمانی و نایب قهرمانی تیم های تنیس و والیبال اقايان و بانوان درالمپیاد ۹۸ و کسب ۹ کاپ قهرمانی دررشته های مختلف ورزشی دراین دوره ازهیأت مدیره.
۱۶-پیگیری اموراداری و اجرائی زمین قدوسی كه پس از مذاكرات طولاني و جلب نظر شهرداري با مخالفت موقوفه مواجه شديم و متعاقب پيگيري هاي مستمر و تشكيل جلسات متعدد با نمايندگان موقوفه در كانون هم اكنون تصويب پلان ساخت مجتمع فرهنگي رفاهي در سازمان گردشگري در دست بررسي است . همچنين اخذ حکم خلع ید ورفع تصرف چندين ساله متصرفین اززمین کانون وکلا در شهرصدرا كه در مرحله اجراست، از ديگر اقدامات مثبت و مفيد هيات مديره در جهت احياء حقوق و أموال از دست رفته و تلف شده كانون بود .
۱۷- ملاقات ها و مذاكرات مكرر با بالاترين مقامات قضايي و اجرايي استان جهت تنسيق و امور اداري كانون از جمله اخذ موافقت استاندار محترم فارس جهت واگذاری زمین براي احداث ساختمان اداری کانون که با ارجاع به اداره کل راه و شهرسازی دستور واگذاری صادر گردیده است .
۱۸-باز نشرمجله منشورو تقویت کیفی فصل نامه علمی تخصصی کانون وکلای دادگستری فارس .
۱۹- اکرام واحترام به پیشکسوتان حرفه وکالت ازطریق ديدارهاي موسمي وتقدیر وتجليل ازآنها درمراسم رسمی .
٢٠- تعیین سخنگوی هیأت مدیره برای ابلاغ و اعلام مصوبات کلی و کلان کانون به همکاران و درج و نشراین مصوبات درسایت کانون

محسن علمداري سخنگوي هيات مديره كانون وكلاي دادگستري فارس ، كهگيلويه و بويراحمد

به اشتراک بگذارید
Milad.Tavakol
Milad.Tavakol
مقالات: 943

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *