آگهی شماره ٣ تور فرهنگی – حقوقی اروپا

.

به اطلاع همکاران محترم می رساند ثبت نام تور فرهنگی – حقوقی اروپا ویژه وکلا و کارآموزان وکالت عضو کانون وکلای دادگستری استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در سه برنامه سفر بشرح آمده در آگهی شماره ٢ تهیه گردیده است که همکاران می توانند حسب اولویت خود یکی از آنها را انتخاب نمایند .
هزینه تور ها یکسان است و ظرفیت آنها محدود و حداکثر ٣۵ نفر می باشد و انتخاب همکاران با توجه به الویت ثبت نام می باشد .
همچنین در این مرحله مبلغ بیست میلیون تومان بعنوان بخشی از هزینه ریالی تور می بایست قبل از تنظیم و ارسال فرم اینترنتی ثبت نام بنام شرکت ایرانیان سبط گشت واریز شده و شماره پیگیری آن را در فرم اینترنتی که لینک آن در زیر قرار داده شده است وارد شود .
شماره حساب :
8725088004
شماره شبا :
IR33 0120 0000 0000 8725 0880 04
همکاران محترم توجه فرمایند که این مبلغ در صورت انصراف از سفر قابل استرداد نمی باشد.

لطفا برای ثبت نام کلیک نمایید .

شرایط اخذ ویزای ایتالیا

برای گرفتن ویزای ایتالیا، راه سختی در پیش ندارید. تنها شرطی که برای اخذ ویزای ایتالیا وجود دارد، تمکن مالی و تعداد گردش حساب بالا می‌باشد. توجه داشته باشید که منظور از گردش حساب، تعداد تراکنشات حساب متقاضی می‌باشد و مبالغ آن اهمیت چندانی ندارد.

نکته مهم: اشتباه رایجی که بین متقاضیان ویزای ایتالیا و حتی کارگزاران ویزای این کشور وجود دارد این است که، یک مرتبه مبلغ هنگفتی (مثل ۲۰۰ میلیون تومان) را با هدف افزایش تمکن مالی وارد حساب خود می‌کنند. این کار اشتباه است. چرا که گردش حساب شما با دقت بالایی توسط افسران ویزا بررسی می‌شود و در صورتی که متوجه نشوند که این پول از کجا وارد حساب شما شده است،بدون هیچ تردیدی درخواست شما را رد می‌کنند. اما اگر معامله ای انجام دادید که بر اساس آن این مبلغ وارد حساب شما شده است،بهتر است که سند خرید و فروش و یا معامله را با ترجمه رسمی آن ارائه کنید.

همچنین اگر شما تا به حال سفر خارجی نداشته باشید، با یک گردش حساب و تمکن مالی خوب می‌توانید ویزای ایتالیا بگیرید.

مدارک ویزای ایتالیا

برای دریافت ویزای ایتالیا، دو دسته مدارک عمومی و مدارک اختصاصی ارائه کنید. مدارک عمومی، مدارکی است که برای هر یک ازانواع ویزای ایتالیا باید ارائه کنید و یکسان است. اما مدارک اختصاصی برای هر نوع ویزای درخواستی منحصر به فرد است.

مدارک عمومی ویزای ایتالیا عبارتند از:

فرم درخواست ویزای ایتالیا ( توسط آژانس تکمیل می گردد )

گذرنامه فعلی شما و کلیه گذرنامه های قبلی(گذرنامه فعلی با دست کم دو برگ سفید و با حداقل سه ماه اعتبار باقی مانده از تاریخی که فرد، حوزه شنگن را در پایان سفر ترک خواهدکرد.)

دو قطعه عکس ۳,۵×۴,۵

گردش حساب ٣ ماهه بانکی و گواهی تمکن مالی به زبان انگلیسی

اصل و ترجمه پروانه وکالت و یا کارآموزی تمدید شده ( ترجمه انگلیسی )

اصل و ترجمه مفاصا حساب بیمه صندوق حمایت از وکلا و کارگشایان دادگستری از وب سایت صندوق (ترجمه انگلیسی )

اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی ( اختیاری )

اصل و ترجمه تمامی صفحات شناسنامه (ترجمه انگلیسی)

توجه :تمامی مدارک ارایه شده که به زبان فارسی هستند می بایست به انگلیسی و یا ایتالیایی ترجمه شوند و صرفا مهر و امضای مترجم رسمی کفایت می کند و نیاز به تأیید وزارت دادگستری یا وزارت امور خارجه ندارد.

« روابط عمومی کانون وکلای دادگستری منطقه فارس »

به اشتراک بگذارید
Milad.Tavakol
Milad.Tavakol
مقالات: 943