سلیمان جعفری رئیس صندوق حمایت وکلای دادگستری:خواستار اصلاح مصوبه مجلس قبل در خصوص قانون تسهیل شد.

در پایان سلیمان جعفری، رئیس هیات مدیره صندوق حمایت وکلای دادگستری ضمن اشاره  نیز به برخی از ویژگی‌های یک وکیل خوب خواستار اصلاح مصوبه مجلس قبل در خصوص قانون تسهیل شد و گفت: در حال حاضر بالغ بر 13 هزار و 500 نفر کارآموز وکالت در کشور داریم که از این تعداد تنها 8 هزار

 نفر حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی این کار را انجام نمی‌دهند که علت عمده آن اشتغا‌شان به کاری دیگر است.

جعفری به بخشی از اقدامات صندوق حمایت نیز اشاره و خاطرنشان‌کرد: تشکیل بیش از 30 جلسه هیات مدیره و رایزنی با مدیران بانک‌های مختلف برای پرداخت تسهیلات، سرمایه‌گذاری 800 میلیارد تومانی در بخش مسکن، تشکیل کارگروه برای به روز رسانی مبانی و قوانین صندوق حمایت نیز برخی از این اقدامات است.

به گفته وی، در حال حاضر بالغ بر 2200 نفر از صندوق حمایت مستمری دریافت می‌کنند که رقم پرداختی به آنها ماهیانه 30 میلیارد تومان می‌شود.

رئیس هیات مدیره صندوق حمایت وکلای دادگستری در پایان از سرمایه‌گذاری در کانون وکلای فارس و شهر شیراز خبر داد و گفت: در راستای این اقدام ساختمانی در خور شأن کانون وکلا در شیراز خریداری شده که امیدواریم به زودی تجهیز و آماده بهره‌برداری شود.

به گفته جعفری، از جمله سیاستهای صندوق، حمایت از وکلا در قالب پرداخت تسهیلات بوده که تا کنون بالغ بر 15 هزار فقره تسهیلات در امور خرید مسکن، دفتر، اتومبیل، ازدواج و … به وکلا پرداخت شده‌است.

وی میزان تسهیلات پرداختی به وکلای سراسر کشور از سال 1399 تا کنون را 5 هزار میلیارد تومان اعلام وخاطرنشان کرد: طی جلسه ای که با مدیر بانک ملی استان فارس داشتیم مقرر شد کلیه تسهیلات درخواستی ظرف یک ماه آینده پرداخت شود.

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری منطقه فارس

به اشتراک بگذارید
نویسنده سایت
نویسنده سایت
مقالات: 289

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *