جزئیات برگزاری جشنواره قلم وکیل

.

به گزارش روابط عمومی اسکودا، محمدهادی جعفرپور در این توضیحات ضمن ارائه شرح مختصری از روند برگزاری جشنواره «قلم وکیل»، از وکلای دادگستری که تمایل به حضور و فعالیت در جشنواره دارند خواسته است آمادگی خود را به روابط عمومی اسکودا اعلام کنند.

این جشنواره به همت اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری کشور در چارچوب گفتمان‌سازی در نهاد وکالت در حال برنامه‌ریزی است و در همین راستا چندی پیش خبر رسمی فراخوان برگزاری جشنواره قلم وکیل نیز منتشر شد.

متن کامل توضیحات محمدهادی جعفرپور، مدیر اجرایی جشنواره قلم وکیل به شرح ذیل است:

«به نام خداوندگار قلم و اندیشه‌

ضمن سپاس از همفکری همکاران عزیزم که ظرف چند روز گذشته با ارسال ایمیل به اتحادیه و پیام‌های شخصی به بنده، ایده و پیشنهادات خویش را پیرامون جشنواره‌ قلم‌ وکیل بیان داشته اند، طرح برخی پرسش ها سبب شد تا جهت استحضار هم‌قطاران عزیزم نکات مختصری در تشریح فراخوان اسکودا عرض کنم.

همانگونه که در متن نامه قید شده است، دلیل و فلسفه‌ اصلی ارسال نامه‌ مورخ ۱۲بهمن ماه به روسای کانون های وکلای سراسر کشور جلب مشارکت همگانی و احترام به خرد جمعی است.

در طرح ابتدایی جشنواره موضوعات متنوعی به عنوان سرفصل های جشنواره به انضمام تعریف ارکان جشنواره تقدیم شده است اما بنا به همان ضرورت جلب نظر وکلای سراسر کشور به جناب دکتر کوشا پیشنهاد داده شد تا بدینوسیله سایر همکاران را دعوت به مشارکت کنیم. لذا دلیل اصلی فراخوان اطلاع از ایده و نظر دوستان پیرامون موضوعات قابل طرح در جشنواره و تشریفات اجرای جشنواره است.

لازم به ذکر است ظرف چند روز آینده با دعوت از همکاران پیشکسوت و وکلای فعال در رسانه‌های نوشتاری، دبیرخانه ‌جشنواره به عنوان رکن تصمیم ساز جشنواره تشکیل خواهد شد.

اولین اقدام دبیرخانه تعریف موضوعات جشنواره و چگونگی ارائه‌ آثار خواهد بود.

در حال حاضر آنچه برای آغاز این جشنواره مورد نظر است رقابت همکاران در یادداشت نویسی با موضوعات صنفی و مسائل اجتماعی است که تیتر و موضوعاتی که همکاران می‌توانند پیرامون آن قلم بزنند پس از بررسی پیشنهادات ارسال شده به اسکودا از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام خواهد شد.

با این وصف چشم انتظار ایده و نظر همکاران پیرامون سایر مسائل مرتبط با جشنواره خواهیم بود. پیرو برخی پیشنهادات لازم به تاکید است که ظرفیت جامعه‌ وکالت توانایی برگزاری جشنواره‌ای با موضوعات متنوع مانند شعر، مقالات علمی و پژوهشی، نماهنگ و تیزرهای مرتبط با حرفه وکالت، عکس و فیلم‌کوتاه و… را داراست که امیدوارم جشنواره‌ «قلم وکیل» سرآغاز چنین جشنواره‌ای بشود.

مجدد تاکید و تقاضا می‌شود هر یک از همکاران که تمایل به حضور و فعالیت در ارکان جشنواره دارند اعلام آمادگی خویش را به اتحادیه ایمیل کرده و یا از طریق ارسال پیام به سرپرست محترم روابط عمومی اسکودا یا بنده درخواست خویش را مطرح کنند.

به اشتراک بگذارید
Milad.Tavakol
Milad.Tavakol
مقالات: 943