همکاری کانون وکلای دادگستری منطقه فارس با شهرداری شیراز

.

هیات رئیسه کانون وکلای منطقه ی فارس در نشستی با شهردار شیراز به بررسی ظرفیت های موجود در کانون وکلا و شهرداری به جهت ارتقاء همکاری و سطح تعامل بین طرفین پرداختند.

بنا بر گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری منطقه فارس ، اعضای هیئت مدیره کانون وکلا در جلسه ای با شهردار شیراز،مدیر کل اداره حقوقی و معاون اداره کل حقوقی به منظور ارتقاء سطح تعامل و همکاری میان طرفین به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه اعضای هیئت مدیره کانون وکلا ضمن اشاره به نقش بی بدیل نهاد وکالت در ایفای حقوق شهروندی، آمادگی مجموعه کانون وکلای منطقه فارس را جهت همکاری و ارائه خدمات مشترک در زمینه تاسیس کلینیک های حقوقی جهت مشاوره رایگان به اقشار مختلف مردم بخصوص افراد بی بضاعت ،زنان سرپرست خانواده و‌کودکان بی سرپرست و‌ برگزاری کارگاههای آموزشی حقوقی را اعلام نمودند .

همچنین در راستای ارتقاء آگاهی شهروندان نسبت به موضوعات حقوقی و‌شهروندی پیشنهاداتی در خصوص برگزاری همایش ملی با موضوع حقوق شهروندی ،و در راستای معرفی وکیل و جایگاه نهادوکالت به شهروندان از طریق بیلبوردهای سطح شهر،تقویت اطلاعات حقوقی شهروندان از طریق بنرهای تبلیغاتی و ایجاد خانه های صلح در فرهنگ سراهای محلات مطرح گردید

در ادامه این جلسه شهردار کلانشهر شیراز ضمن تاکید بر اهمیت آگاهی رسانی در حوزه فرهنگ شهروندی به زمینه های تعامل و همکاری مشترک اشاره و اظهار امیدواری نمود که در امر آموزش و فرهنگ سازی از تجارب کانون وکلا استفاده مطلوب صورت پذیرد.

لذا به همین منظور مقرر گردید جهت همکاری دو جانبه نسبت به تنظیم تفاهم نامه در موضوعات مطرح شده در جلسه ،همکاری های لازم به عمل آید.

شایان ذکر است در این جلسه پیرامون مسئله زمین کانون وکلا واقع در خیابان قدوسی غربی و رفع موانع و مشکلات آن جهت اخذ پروانه ساخت رایزنی های لازم انجام پذیرفت.

به اشتراک بگذارید
Milad.Tavakol
Milad.Tavakol
مقالات: 943