گزارش هشتمین جلسه هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری منطقه فارس

.

به تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ هشتمین جلسه هیأت مدیره با حضور تمام اعضای اصلی تشکیل و پس از شور و‌ مشورت به اتفاق نظر بدین شرح اتخاذ تصمیم گردید:

۱- در راستای اجرایی شدن طرح مستقل شدن کانون وکلای کهگیلویه و بویراحمد از کانون فارس مقرر گردید طی هماهنگی با دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و با دعوت از تعدادی همکاران درحوزه قضایی آن استان نشستی در این خصوص برگزار گردد.

۲- در جهت رفع ابهام از مصوبه بند(۴) به تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ مقرر گردید کارآموزانی که در آزمون ۱۴۰۰ پذیرفته شده اند و قصد انصراف از کانون متبوع خود و انتقال به کانون فارس را دارند تمام مدت دوره کارآموزی را از ابتدا در حوزه کانون فارس سپری کنند .

۳ -مقرر گردید ساختمان کانون واقع در خیابان پیروزی بعنوان دفتر کار اشتراکی تجهیز و در اختیار همکاران قرار گیرد.

۴ -نظر به ضرورت تقسیم امور اداری کانون بین اعضای هیأت مدیره و پیش بینی فضای مناسب برای اعضاجهت انجام امور اداری مقرر گردید محل فعلی استقرار کمیسیون سازش و بازرسی به ترتیب به ساختمان دایره معاضدت و به زیرزمین کانون منتقل شود و واحدهای مذکور به جایگاه انجام امور اداری اعضای هیأت مدیره اختصاص یابد.

۵- در خصوص آیین بزرگداشت سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری پیرو تصمیم بند دوم جلسه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ با عنایت به شرایط عمومی جامعه و گزارش روابط عمومی که بیانگر هزینه زیادی در خصوص برگزاری مراسم می باشد و توجها به شرایط جامعه از جمله زلزله خوی و این که اشخاص به خاطر مسائل مالی و جرایم غیر عمد (به ویژه بانوان) در بازداشت به سر می‌برند و با عنایت به رسالت کانون وکلا در امور اجتماعی مقرر گردید هزینه برگزاری آیین بزرگداشت در امور خیر از جمله امور مذکور به کار گرفته شود.

۶-با درخواست تودیع پروانه وکالت پایه یک آقای سید علی اکبر طباطبایی فرد موافقت گردید.

۷- با پیشنهاد کمیسیون ورزش مبنی به برگزاری همایش پیاده روی همکاران و خانواده محترم آنان به مناسبت هفته اول اسفند ماه و اختصاص هدایایی به هفت نفر از شرکت کنندگان موافقت گردید و همچنین مقرر گردید مصوبه تاریخ ۱۳۹۹/۷/۳۱ هیأت مدیره در خصوص اختصاص محلی جهت نگهداری جوایز ورزشی و افتخارات کانون عملیاتی و اجرایی گردد.

۸ _مقرر گردید دو دستگاه اسکنر خریداری گردد.

۹- آقایان حسینعلی مرادخانی و نوشاد بهرامی به ترتیب به عنوان رئیس و دبیر کمیسیون برنامه ریزی و اقتصادی و خانم ها ساراهنرپیشه ،لیلا دهقانیان و آقایان محمد صادق ضیغمی، آرمین سمیع زاده، محسن زارع ،امین مرادی، غلامرضا زارع ، فرهنگ مهرآرا ، ،علی رضا نجفی و محمد حسن ملک محمدی بعنوان اعضا انتخاب شدند.

به لحاظ اهمیت و فوریت سرمایه گذاری در خرید ملک مناسب مقرر گردید کمیسیون در وقت فوق العاده با حضور آقایان احمد ابوالپور و مهدی هوشیار به عنوان نمایندگان هیأت مدیره تشکیل جلسه دهند و ظرف ده روز آینده گزارش خود را به هیأت مدیره اعلام نمایند.

به اشتراک بگذارید
Milad.Tavakol
Milad.Tavakol
مقالات: 943