گزارش نهمین جلسه هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری منطقه فارس

.

گزارش نهمین جلسه هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری منطقه فارس به تاریخ 1401/11/30

به تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ نهمین جلسه هیأت مدیره با حضور تمام اعضای اصلی تشکیل و پس از شور و‌ مشورت بدین شرح اتخاذ تصمیم گردید:

1-مقرر گردید با توجه به محکومیت کیفری دونفر از همکاران، مراتب در راستای ماده 18 لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری به دادسرا اعلام، تا نسبت به تعلیق نامبردگان از وکالت تصمیم مقتضی اتخاذ شود.


2- برمبنای گزارش مورخ 1401/05/01 دادیار محترم دادسرای انتظامی کانون مبنی بر وقوع اخلال در روند رسیدگی در پرونده انتظامی و درگیری صورت گرفته در محل دادسرا مقرر گردید کانون وکلا شکایتی در دادسرای عمومی و انقلاب مطرح نماید.  

3-  توجهاً به ضرورت اداره مطلوب شبکه های اجتماعی (اینستاگرام و تلگرام) مقرر گردید که مسئولیت کلیه شبکه های یادشده بر عهده کمیسیون روابط عمومی قرار گیرد تا با لحاظ مصالح عمومی کانون وکلا اقدامات مقتضی را انجام دهند. همچنین اداره سایت کانون وکلا بر عهده کمیسیون انفورماتیک و تحت نظارت آن کمیسیون باشد.

4- با پیشنهاد کمیسیون روابط عمومی درخصوص خرید یک عدد دوربین حرفه ای و میکروفون برای کانون وکلا موافقت گردید.

5- درخصوص درخواست آقای شهباز خسروی مبنی بر صدور پروانه وکالت با عنایت به الزام کانون از سوی شعبه پنجم دادگاه انتظامی قضات به موجب دادنامه شماره 558 مورخ 1401/09/30 با درخواست نامبرده موافقت گردید و محل اشتغال ایشان با رأی اکثریت (3 رأی)، شهرستان سپیدان تعیین گردید .

6- درمورد برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز استقلال کانون وکلا، اکثریت با توجه به پیشنهاد جمع کثیری از همکاران در فضای مجازی و مراجعات حضوری و تطابق این پیشنهاد با دیدگاه همکاران محترم عضو سایر کانون های وکلای دادگستری، از تصمیم اخیر خود مبنی بر عدم برگزاری مراسم گرامیداشت عدول نمودند و مقرر گردید مراسم در تاریخ  1401/12/12 در مجموعه گرین لند صدرا برگزار گردد.

به اشتراک بگذارید
Milad.Tavakol
Milad.Tavakol
مقالات: 943