گزارش نشست کمیسیون بانوان با معاون قضایی دادگستری فارس

بنام خدا

گزارش نشست کمیسیون بانوان با معاون قضایی دادگستری فارس:

اولین نشست کمیسیون بانوان کانون وکلای دادگستری منطقه فارس با معاون قضایی دادگستری سرکار بانو مرضیه حامدی به منظور تعامل با دادگستری درجهت حل مشکلات ویژه بانوان  وکیل  مورخ دوشنبه ۱۳۹۷/۲/۲۴ در ساختمان کانون وکلای دادگستری فارس  راس ساعت 17 برگزار گردید.

در این نشست پاره ای از مشکلات بانوان وکیل مطرح  و نسبت به شیوه های برخورد  مقابله و به حداقل رساندن این مشکلات راهکارهایی  پیشنهاد شد و مقرر گردید که این نشست ها به صورت هر ماه یک بار  به صورت مستمر برگزار گردد.

از جمله نتایج نشست اولین کمیسیون بانوان با معاون قضایی این بود که  بانوان وکیل از  این تاریخ کلیه مشکلات خود را  در زمینه های مختلف  که ناشی از انجام وظیفه ایشان در سیستم قضایی باشد و از سوی هریک از کارکنان دستگاه قضایی اعم ازکارمندان دفتری یا قضات دادگاهها و دادسراها صورت گیرد بدون هیچ ملاحظه و نگرانی از بابت وجود پرونده در شعبه مربوطه با یا بدون ذکر نام در صورت انتخاب  و …. به کمیسیون بانوان اطلاع داده تا  کمیسیون پس از بررسی موضوع جهت پیگیری به معاون قضایی گزارش نماید .  سرکار خانم حامدی  آمادگی خود را در این خصوص اعلام و تاکید کردند بدون ذکر  نام شاکی تا رسیدن به نتیجه مطلوب و درجهت کاهش مشکلات بانوان تمام کوشش خود را به کارخواهند گرفت.

فهیمه فرجی

دبیر کمیسیون بانوان

به اشتراک بگذارید
Aliasghar Fadaei
Aliasghar Fadaei
مقالات: 96

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *