مکاتبه همکار محترم جناب آقای مهدی امینی با سرپرست اداره خدمات قضایی در خصوص اعلام ایرادات و پیشنهادات سامانه خدمات قضایی و پاسخ دریافتی

متن مکاتبه:

پاسخ ارسالی:

جناب آقای بهشتی همکار گرامی؛نامه پیوستی وکیل مورد بررسی و نتیجه متعاقبا” اعلام خواهد شد.

لطفا” تیکت را به پروژه حقوقی تغییر دهید.

با تشکر

( 0343638 )

مژگان محمدی (ثبت کننده)

شنبه 14-10-1398 16:19

با سلام و احترام

در خصوص بند اول: بزودی فیلد ارائه و پیگیری لایحه در کارتابل وکلا ایجاد خواهد شد لذا امکان ارسال لوایح از خودکاربری وکلا بزودی فراهم خواهد شد.

بند دوم: موضوع مذکور در جلسات مطرح و بزودی در این خصوص تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

بند سوم : بزودی سامانه سجا درسایت جهت جستجو دعاوی ثبت شده با درج کد ملی ایجاد خواهد شد.

بند چهارم:وکلا می بایست از کد ملی و تاریخ تولد و محل اقامت موکلین خود مطلع باشندو عدم درج مشخصات اقامتگاه موکلین به دلیل برقراری ایجاد امنیت می باشد،هنگامی که وکلا کد ملی و تاریخ تولد موکل را در فیلد مربوطه ثبت و استعلام می نمایند استعلام از سامانه ثنا صورت می گیرد لکن مشخصات اقامتگاه درج نمی گردد و وکلا می بایست خود اقدام به درج مشخصات اقامتگاه نمایند و پس از ارسال به دفتر خدمات جهت ارسال به مرجع قضایی،مشخصات اقامتگاه مندرج در سامانه ثنا ثبت می گردد.

بند پنجم: وکلا تا سقف 50 میلیون تومان را میتوانند از طریق خودکاربری خود پرداخت نمایند و در صورتی که مازاد بر مبلغ مذکور باشد میبایست از طریق بانک به شماره حساب دادگستری یا شورای استان مربوطه واریز و فیش را در ثبت دادخواست پیوست نمایند و از گزینه مربوطه در این خصوص استفاده نمایند.

بند ششم: در این خصوص لطفا” بیشتر توضیح دهید.

امکان ارسال دادخواست توسط خودکاربری در کلیه حوزه های قضائی راه اندازی شده است،چراکه وکلا امکان ارسال به مرجع قضایی از طریق خودکاربری را ندارند و الزاما” دفاتر خدمات می بایست پس از بررسی دعاوی ثبت شده به مرجع قضایی صالح ارسال نمایند.

بند هفتم: همانطور که در بند اول عرض کردم،ارائه و پیگیری لوایح بزودی در خودکاربری وکلا راه اندازی خواهد شد.

بند هشتم: در حال حاضر تنها امکان ثبت دعاوی دیوان عدالت اداری در مرحله بدوی راه اندازی شده است لذا امکان ثبت دعاوی دیوان عدالت اداری در مراحل اعتراضی از طریق دفاتر خدمات قضایی فراهم نگردیده است.

بند نهم: در خصوص افزودن وکلا به سامانه پیرنگ به عنوان پیشنهاد به مسئولین اطلاع رسانی خواهد شد.

بند دهم: لطفا” در این خصوص نامه ای به اداره کل خدمات قضایی ارسال شود.

موفق باشید

به اشتراک بگذارید
Aliasghar Fadaei
Aliasghar Fadaei
مقالات: 96

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *