راه اندازی میز خدمت کانون وکلای دادگستری استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد

در روز هفتم اسفندماه ١۴٠٠ و همزمان با روز استقلال وکیل، سامانه جامع خدمات وکالت بر بستر سیار در کانون وکلای دادگستری منطقه فارس راه اندازی گردید.
در این نرم افزار علاوه بر امکان استفاده از خدمات کانون وکلای دادگستری منطقه فارس توسط وکلا و کارآموزان وکالت ، قابلیت ارائه خدمات مرتبط با کانون، وکلا و کارآموزان به آحاد شهروندان نیز فراهم شده است که با نام « حامی » در اختیار همکاران و شهروندان قرار می گیرد.

خدماتی از قبیل جستجوی وکیل و کارآموز، جستجوی موسسات حقوقی مجاز، درخواست وکیل اتفاقی، درخواست وکیل معاضدتی، شکایت و اعلام تخلف از وکلا و کارآموزان برای کلیه آحاد مردم از طریق این سامانه و اپلیکیشن آن قابل دسترس می باشد.

در این نرم افزار پاسخ به کلیه درخواستهای مراجعان با ارسال پیامک حاوی کد پیگیری و در صورت نیاز لینک مربوطه انجام می شود .

وکلا و کارآموزان محترم با ورود به قسمت خدمات وکلا با ارائه نام کاربری و رمز عبور خود قادر به درخواست و انجام مراحل اداری خدمات و درخواستهای نقل و انتقال، صدور پروانه وکالت، تودیع پروانه وکالت ، استرداد پروانه وکالت، امکان ثبت نام جهت دریافت خدمات رفاهی از قبیل دریافت شوکر و افشانه ، تغییر اطلاعات فردی، صدور کارت شناسایی، ثبت نام جهت شرکت در مراسم روز وکیل و جلسات آموزشی ، تجدید دفترچه وکالت، صدور پروانه وکالت بر اساس ماده ٨ ، گواهی معرفی به بانک جهت اخذ تسهیلات مالی ، گواهی عدم سابقه انتظامی، تغییر نشانی دفتر وکالت، اعلام مفقودی مدارک، درخواست گواهی اشتغال، درخواست مجوز جهت ثبت موسسه حقوقی و همچنین ترفیع درجه پروانه وکالت خواهند بود .

علاوه بر موارد فوق در این نرم افزار امکان استفاده از تقویم جهت ثبت امور و کارهای روزانه و همچنین اخذ قیمت منطقه بندی املاک شیراز و امکان پرداخت بر خط برای کلیه خدماتی که نیاز به پرداخت مالی دارد دیده شده است که بخشی از این خدمات در حال حاضر قابل استفاده بوده و سایر خدمات که نیاز به اخذ مجوز از مراجع خاص دارند بتدریج تکمیل و اماده استفاده خواهند گردید.

این نرم افزار در حال حاضر جهت استفاده در سیستم عامل اندروید تهیه شده است و با توجه به محدودیت استفاده از سیستم عامل IOS در ایران نسخه وب اپلیکیشن آن بزودی تهیه و در اختیار شما قرار خواهد گرفت .
ازآنجا که این اپلیکیشن در دوره آزمایشی است از شهروندان گرامی و همکاران محترم تقاضا دارد نظرات و پیشنهاد های خود را جهت تکمیل و رفع نقائص احتمالی به صورت مکتوب به آقای مهندس توکل در دفتر روابط عمومی کانون و یا از طریق ایمیل به آدرس
info@farsbar.org اعلام نمایند تا در نسخه های بعدی رفع شود.

دانلود اپلیکیشن حامی برای سیستم عامل اندروید

دانلود اپلیکیشن حامی برای سیستم عامل IOS

به اشتراک بگذارید
Milad.Tavakol
Milad.Tavakol
مقالات: 943